16/5/11

Κάρβουνο


Παίρνοντας  τα πράματα απ’ την αρχή,
Συναντάς το Σχέδιο…
Γεια σας κ. Σχέδιε, θα ήθελα πολύ να σας κατανοήσω….
"Ξεκίνα μ ένα ταπεινό μολυβάκι και συνέχισε με ένα αβανταδόρικο κάρβουνο, παιδί μου!"

Πράγματι το κάρβουνο ΕΙΝΑΙ αβανταδόρικο.
Έχει δυναμική παρουσία,  γεμίζει γρήγορα τις επιφάνειες (φόρμες θα έλεγαν οι της Κ.Τ) και είναι φοβερά εύπλαστο. Σβήνεις - γράφεις στη στιγμή…….
Αν τυχόν σας έψησα και πειραματιστείτε, ξεκινήστε γνωρίζοντας το μέσο. Πάρτε μια κιμωλία κάρβουνου και γράψτε κρατώντας το κατακόρυφο, μετά στο πλάι, μετά ακονίστε το με ένα κοπίδι και κάντε το ίδιο…..
Παρακάτω δύο δικοί μου πειραματισμοί… Η  αλήθεια είναι πως ο δρόμος είναι μακρύς…. Ευτυχώς!!!!























Ο Περσέας μώλις κέρδισε 
το κεφάλι της
Μήδειας....... 

 
                                                                               Ο   Λαοκόων ...

Διαστάσεις 50*70 και για τις δύο σπουδές - κάρβουνο σε χαρτί....







6 σχόλια:

stavroula m είπε...

Φόρα κατευθίαν στα βαθιά βλέπω!!! Με δύσκολα ξεκίνησες......Προχώρα!!!!!

Georgia lucky button είπε...

Καλησπέρα Φόρα μου.. :) είναι καταπληκτικοί!
Πέρνα όμως κι απ τη γειτονιά μου που σε θέλω...

Φιλιά πολλά :)

Unknown είπε...

Καλημέρα!!! Απίθανα τα σκίτσα σου πολύ ωραία!!! Μπράβο και ξέρω είναι αρκετά δύσκολο. Έχω κάνει ελεύθερο σχέδιο και ξέρω.... Καλημέρα!!! Απίθανα τα σκίτσα σου πολύ ωραία!!! Μπράβο και ξέρω είναι αρκετά δύσκολο. Έχω κάνει ελεύθερο σχέδιο και ξέρω....

φόρα είπε...

Καλημέρα κορίτσια!
Σταβρούλα - Μαρία χρειάζεται συνεχής εξάσκηση στο σχέδιο αλλιώς το χάνεις, ελπίζω και γω η προσπάθεια να συνεχιστεί...
Ω! Γεωργία μας κακομαθαίνετε...! τσ τσ τσ κοίτα μεγαλεία! Ευχαριστώ για τον έπαινο, έχω καταντραπεί!
Φιλιά σε όλες σας και σας ευχαριστώ για την πολύτιμη ενθάρρυνση....

Μαiρη είπε...

Έχω μείνει άφωνη...είναι εξαιρετικά!!!

φόρα είπε...

ευχαριστώ μαίρη, καλωσήρθες!