22/5/11

δωράκια.....



                Μετά από μεγάλη πάλη με την ντροπαλότατη φύση μου, αποφάσισα ότι πρέπει επιτέλους να αναφερθώ στη γωγώ  για να την ευχαριστήσω για το κοπλιμάν!!
               Οι ενδοιασμοί μου, αφορούσαν και το σε ποιους θα μπορούσα να το μεταβιβάσω, αφού πράγματι είναι πάρα πάρα πολλά τα μπλοκ που θαυμάζω.....
              Ας κάνω την καρδιά μου πέτρα όμως μια που όλα αυτά είναι συμβολικά και ας υποκείψω στην πρωταρχική  μου αγάπη, 
τη .........ζωγραφική!
σε namiliarte και σε IZA   λοιπόν η μεταβίβαση...





Η ανάρτηση θα τελείωσει με ένα ακόμα δωράκι.  Δώθηκε στη φίλη μου Λ. Να είναι καλά........







Ελαιογραφία σε καμβά 70*100 .



10 σχόλια:

nameliart είπε...

Μα ετούτο εδώ το έργο είναι ΥΠΕΡΟΧΟ!!!
Με ενθουσίασε - ειλικρινέστατα
και έχω να πω ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ!!!

Φόρα μου, σ' ευχαριστώ ιδιαίτερα για τη μεγάλη τιμή που μου κάνεις με το δωράκι σου! Ήταν μια πολύ γλυκειά υποδοχή που με περίμενε στο όμορφο μπλογκ σου!!
Ωστόσο είμαι κι' εγώ ντροπαλή όπως εσύ και δεν τα πολυκαταφέρνω στη διαχείρηση τέτοιων "διακρίσεων", αλλά κάτι θα προσπαθήσω.. Προς το παρόν, δεν ξέρω καν πώς το παραλαμβάνω.. Είναι ένα απλό "copy paste";

Και πάλι σ' ευχαριστώ και σε φιλώ!

Georgia lucky button είπε...

Το έργο σου είναι καταπληκτικό..πραγματικά τα λόγια είναι περιττά !
Και καλά έκανα και σου έκανα την τιμή!.. :)
Φιλιά Φόρα μου.. :)

φόρα είπε...

nameliart!
ναι, αντιγράφεις την εικόνα στον υπολογιστή σου και τη μεταφέρεις στο μπλοκ....
από μένα πάντως είσαι ελεύθερη να πράξης κατά το δοκούν.....
σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...

γωγώ!
καλή βδομάδα να χουμε και είθε οι επερχομενες ζέστες να είναι δημιουργικές! φιλιά!

IZA είπε...

Μόλις το είδα κι ομολογώ ότι με συγκίνησε πάρα πολύ η χειρονομία σου. Σ' ευχαριστώ πολύ. Το έργο σου καταπληκτικό με πολύ ωραία χρώματα. Ιδίως τα κόκκινα μαλλιά δένουν πολύ όμορφα και χαρίζουν στον πίνακά σου. Φιλιά.

nameliart είπε...

φίλη μου,
ευχαριστώντας σε ακόμη μια φορά,
έρχομαι να σου πω ότι αξιοποίησα το δώρο σου
και με την ευκαιρία να σε καλέσω στο blog μου για ένα ποτηράκι κόκκινο κρασί!
Καλή εβδομάδα!

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ...ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ...ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ...ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΕΕΕΕΕΡΟΧΗ ΕΛΑΙΟΓΡΑΦΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!
ΦΙΛΙΑ Χ 2

φόρα είπε...

nameliart ωραίο το κρασάκι, ήταν ό'τι έπρεπε!
ΙΖΑ & Ηandmadeart*2 ευχαριστώ πολύ για τις φιλοφρονήσεις και ανταποδίδω *1000!
Φιλιά!

Katrina είπε...

ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ....

φόρα είπε...

ευχαριστώ katrina,
θα μελετήσω και γω καλύτερα τα δικά σου υπέροχα με την πρώτη ευκαιρία!

Happy Frog Cakes είπε...

πολύ καλή δουλειά!μπράβο:)