23/8/11

στη στασούλα












ελαιογραφία σε καμβά, 20*20εκ 




  
        Πρόκειται να κάνω ένα ταξιδάκι...
        Εκεί θα συναντήσω- μετά από χρόνια - κάποια πολύ κοντινά μου πρόσωπα... για δωράκι λοιπόν - καλώς εχόντων των πραγματων - θα ετοιμάσω μία σειρά ζωγραφιές του ίδιου μεγέθους ...
        Στόχος είναι το θέμα, το στυλ, το ύφος της ζωγραφιάς να ταιριάζει στην προσωπικότητα του ατόμου που θα το παραλάβει........ 
        Η πρώτη είναι κιώλας έτοιμη και πάει στην καλή μας Στασούλα...
        Για να δούμε τι έπεται....

9 σχόλια:

nameliart είπε...

ΓΛΥΚΥΤΑΤΟ!!!!
Σου έρχεται να το πάρεις στη χούφτα και το χαϊδέψεις!

Πολύ επιτυχημένο Φόρα!

Pitsina είπε...

Πανέμορφοοοο ...δεν έχω λόγια!!!!
Χαίρομαι που σε βρίσκω!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΦΟΡΑ ΜΟΥ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΤΡΥΦΕΡΗ ΕΙΚΟΝΑ . ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΓΝΑ .ΚΟΥΤΣΟΥΝΑΚΙ ΜΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΥΛΑΚΙ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ; ΚΑΛΑ , ΜΙΛΑΩ ΣΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ ............. ΦΙΛΑΚΙΑ.

Fanypap είπε...

Τι γλυκούλι! μπράβο φόρα μου! φιλάκια.

Βίκυ είπε...

Εξαιρετικό!καλή αντάμωση με τους φίλους σου!Ωραία ιδέα να φτιάξεις γι'αυτούς κάτι προσωπικό!

Rena Christodoulou είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΤΡΥΦΕΡΟ!!!!!!
ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΑΡΕΣΕΙ!!!!!!!!!!!!

Unknown είπε...

Καλημέρα!!! Πολύ όμορφος και ρομαντικος ο πίνακας σου!!!

φόρα είπε...

nameliart, pitsina, έφη, φανή, βίκυ, ρένα μαρία σας ευχαριστώ όλες πάρα πολύ!
χαίρομαι που σας αρέσει - δε συνηθίζω τα ρομαντικά αλλά νομίζω οι συνθηκες το υπαγορεύουν...
pitsina καλοσώρισες!

maya =^o^= είπε...

είναι υπέροχο!!!!!!!!!!!!!!!!!! τέλειο!!!!!!!!!!!!!! δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο!!!!έχεις τρομερή φαντασία!!!