7/2/12

(μ)πλέξιμο

Ότι (μ)πλέκεται, ξε(μ)πλέκεται!
Παραδοθήτε λοιπόν άφοβα ...
Εγώ πάντως το ευχαριστηθήκα το πλέξιμο αυτού του μπορντω - δίζοντος σαλιού.
Έγινε με βελονάκι και αν μη τι άλλο... είναι χειμωνικό εφόδιο!















Υ.γ. Να ευχαριστήσω τις γλυκύτατες  μαγδαληνιώ και  rock n rolla για τα βραβειάκια που μου χαρίσαν...

Παραυτα, το φουριόζικο αυτό blog, αγαπά πολύ την απλότητα ή ίσως να είναι και λίγο ιδιότροπο και εν πάσι πέριπτωσι όλοι αδιακρίτως είμαστε εν δυνάμει ... θαυμάσιοι!

Έτσι - το φουριόζικο αυτό blog-  δε θα προβεί σε περαιτέρω περί αυτού ενέργειες… 
Είμαι σίγουρη για την κατανόηση σας,
και όπως και να χει ...

σας φιλώ...
και καλά να περνάτε!

11 σχόλια:

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΕΓΙΝΕ!!!!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

Marie είπε...

Φόρα μου στην απλότητα κρύβεται και η ομορφιά! Το σάλι σου μου αρέσει πολύ και έχει και πολύ γλυκό χρώμα! Μαράβο σου! Φιλάκια πολλά!

Georgia lucky button είπε...

Καλησπέρα Φόρα μου :)
Λατρεύω κόκκινο! Θα σου πηγαίνει τέλεια.. άσε που ο χειμώνας το παρά τραβάει !
Φιλιά ;)

Μαρία είπε...

πολυ ομορφο..και μονο που ειναι κοκκινο μιλα απο μονο του..καλο βραδυ..πολλα φιλια

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Υπέροχο, κάποτε έφτιαχνα σάλια τέτοια τριγωνικά για τις γιαγιάδες στο γηροκομείο.

IZA είπε...

Μακάρι να είχα κι εγώ το χρόνο και την ηρεμία για πλέξιμο. Το αγαπώ πολύ, μα έχω χρόνια να το κάνω. Τα σάλια τα βρίσκω πολύ θηλυκά αξεσουάρ. Σίγουρα θα σου πηγαίνει.

Fanypap είπε...

Φόρα μου , πολυτάλαντη!!!μπράβο σου! ότι χρειάζεται με το χιόνι!!!πανέμορφο!!!φιλάκια γλυκούλα μου!!!

H.Constantinos είπε...

Πολύ εικαστικό πλεκτό!
Μάλλον, πολύ εικαστική εσάρπα, θα έλεγα!

φόρα είπε...

καλημέρα σε όλους παιδιά!
τι να γίνει,
κάνει κρύο
καιρός για εσάρπες, που λέει και ο κωνσταντίνος,
φιλιά και καλή μας βδομάδα!

Μαiρη είπε...

Tι όμορφο που το έφτιαξες! Και τα κρόσια του δίνουν μεγάλη χάρη!!! Καλοφόρετο!!!

nameliart είπε...

Ζηλεύω...

Φιλάκια και καλή Σαρακοστή!